مقالات آموزشی سگ ژرمن شپرد

معرفی ۱۰ غذای گربه محبوب رویال کنین

معرفی ۱۰ غذای گربه محبوب رویال کنین
5/5 - (1 امتیاز)

رویال کنین یک برند معروف از غذای گربه است که انواع غذاهای محبوب گربه را تولید می کند. اگر بخواهیم 10 غذای گربه محبوب رویال کنین را نام ببریم به دسته بندی های متفاوتی از جمله غذاهای کلی گربه بالغ، غذاهای کلی بچه گربه، غذاهای پزشکی و غذاهای اختصاصی نژاد ها میرسیم.

در ادامه بیشتر به معرفی 10 غذای گربه محبوب رویال کنین پرداخته ایم.

غذای گربه محبوب رویال کنین Home Life INDOOR

گربه‌های بالغی که در خانه زندگی می‌کنند، معمولاً کمتر از گربه‌هایی که در فضای باز هستند، تحرک دارند. بنابراین، برای سلامتی آن‌ها، غذایی متعادل و کامل که شامل مواد مغذی مفید باشد، ضروری است.

این غذا یکی از انواع غذای گربه محبوب رویال کنین است که شامل پروتئین‌هایی برای راحتی هضم غذا یا (L.I.P) می شود. این پروتئین‌ها همچنین باعث می‌شوند که مدفوع گربه شما کمتر شود و بوی بد آن که به علت کمبود ورزش و فعالیت روده در گربه‌ها ایجاد می‌شود، کاهش یابد.

این غذا دارای میزان چربی متوسط است تا کالری مصرفی گربه شما با سطح فعالیت آن هماهنگ باشد. کالری متوسط نیز به حفظ وزن ایده‌آل کمک می‌کند. گربه‌های خانگی معمولاً زمان زیادی را صرف نظافت خود می‌کنند.

با استفاده از فیبرهای غذایی خاصی مثل پسیلیوم، این غذا نیز باعث می‌شود که موهای بلعیده شده راحت‌تر دفع شوند و در نتیجه تعداد گلوله‌های مو (hairball) به شدت کاهش پیدا کنند.

غذای گربه محبوب رویال کنین Home Life INDOOR

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Urinary Care

این غذا یکی دیگر از انواع غذای گربه محبوب رویال کنین است و برای پشتیبانی از سلامت ادراری و کاهش خطر عود سنگ مثانه مناسب است. غذای مراقبت از دستگاه ادراری رویال کنین یک فرمول تغذیه ای کامل و متعادل است که به سلامتی این دستگاه کمک می‌کند.

با کنترل تعادل مواد معدنی، غلظت ادرار را پایین می‌آورد و با کاهش PH ادرار، محیط دستگاه ادراری را برای ایجاد سنگ نامطلوب می‌کند، بنابراین از تولید سنگ های کلیه و مثانه جلوگیری می‌کند.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Sensible

گربه‌ها ممکن است به برخی از غذاها حساسیت داشته باشند و سیستم گوارشی آن‌ها را مختل کنند. اگر گربه شما این مشکل را دارد، ممکن است باید رژیم غذایی آن را تغییر دهید تا معده آن را آرام کنید.

برخی از مواد مغذی می‌توانند به سلامتی سیستم هضم گربه شما کمک کنند. رویال کنین سنسیبل یک غذای گربه محبوب رویال کنین است. این غذا مناسب برای گربه‌های بالغی است که نشانه‌های حساسیت به غذا را دارند. این غذا شامل مواد مغذی است که به تثبیت و حمایت از هضم غذا کمک می‌کنند.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Sterilised

گربه‌ها پس از عمل عقیم سازی، ممکن است نیاز به رژیم غذایی جدید داشته باشند تا مواد مغذی مورد نیاز برای انرژی آن‌ها را دریافت کنند. غذای گربه عقیم شده رویال کنین دارای میزان چربی متوسط است که برای رژیم غذایی مناسب روزانه طراحی شده است.

این غذا به گربه شما کمک می‌کند تا وزن بدنش را پس از عقیم سازی حفظ کند. همچنین، غذای گربه عقیم شده شامل یک فرمول با مواد معدنی ویژه است که به حمایت و سلامتی دستگاه ادراری گربه شما کمک می‌کند.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل  Sensible

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Hairball Care

غذای خشک گربه Royal Canin Hairball Care با حمایت از هضم گربه شما، تعداد گلوله‌های مو را کم می‌کند. این غذا برای گربه‌هایی که نیاز به کمک بیشتری در کنترل گلوله مو دارند، ساخته شده است. فرمول ویژه این غذا شامل فیبرهای غذایی است که به صورت طبیعی باعث می‌شوند که موهای بلعیده شده از راه گوارش خارج شوند.

این غذای گربه محبوب رویال کنین به خروج آسان موهای بلعیده شده از راه گوارش کمک می‌کند.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Oral Care

این غذا برای مراقبت از دهان و دندان گربه‌ها طراحی شده است و به کاهش رسوبات دندانی و بوی بد دهان کمک می‌کند.

غذای خشک گربه Royal Canin Oral Care برای مراقبت از دندان گربه شما طراحی شده است. این رژیم غذایی متعادل برای پشتیبانی از سلامت دهان و دندان گربه شما ساخته شده است. اثبات شده که پس از 28 روز خوردن این غذا، رسوبات دندانی تا 59% کم می‌شوند.

غذای رژیمی رویال کنین Light Weight Care

گربه‌ها برای سلامت کلی خود، به شرایط بدنی و عضلانی ایده‌آل نیاز دارند. رویال کنین لایت ویت نیز یکی دیگر از انواع غذای گربه محبوب رویال کنین شناخته می شود. این غذا یک فرمول تغذیه ای کامل و متعادل است که به گربه شما کمک می‌کند تا وضعیت بدن سالم را نگه دارد.

این ماده شامل ترکیبی خاص از الیاف (مانند پسیلیوم) است که با افزایش حجم غذا در معده، احساس سیری را ایجاد می‌کند. این غذا به صورت طبیعی باعث می‌شود که گربه شما غذای کمتری بخورد. رویال کنین لایت ویت نیز با ال-کارنیتین غنی شده است تا متابولیسم چربی را سالم نگه دارد.

غذای رژیمی رویال کنین Light Weight Care

غذای گربه بد غذا رویال کنین Savour Exigent

بعضی از گربه‌ها ممکن است به دلیل اشتهای ناخوشایند خود، از مصرف غذاهای خاص خودداری کنند. این رفتار، به عنوان ویژگی غیرطبیعی در گربه‌ها شناخته نمی‌شود، بنابراین انتخاب یک نوع غذای مناسب با مواد مغذی سالم می‌تواند به بهبود اشتهای گربه و حل این مشکل کمک کند.

غذای Savour Exigent یکی دیگر از غذای گربه محبوب رویال کنین شناخته می شود که حاوی دو نوع ترکیب در غذا است که هر کدام فرمول و بافت متفاوتی دارند.

غذای مراقبت از پوست و مو رویال کنین

غذای مناسب برای حفظ سلامت پوست و مو در گربه یکی دیگر از غذاهای محبوب گربه سانان تولید شرکت رویال کنین است. این غذا یک ترکیب منحصر به فرد از مواد مغذی است که به مقابله با عوامل ضعیف‌کننده پوست و مو مقابله می کند.

این غذا که با عنوان Royal Canin Hair & Skin شناخته می شود، شامل پروتئین‌های با کیفیت بالا است، که حاوی آمینو اسیدهای خاصی می‌باشند و برای حفظ سلامت مو و بازسازی پوست اثربخش هستند.

مراقبت از پوست و مو رویال شامل ترکیب حیاتی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که به بهبود وضعیت پوست و مو کمک می‌کنند. این فرمول همچنین حاوی روغن سویا و گل گاوزبان (که غنی از اسیدهای گاما لینولنیک است) و همچنین روغن ماهی است، که به گربه شما کمک می‌کند تا یک پوشش سالم و براق داشته باشد.

غذای مراقبت از هضم غذای رویال کنین

غذای مراقبت از هضم غذای رویال کنین

دست آخر اینکه غذای Digestive Care دیگر غذایی است که در لیست 10 غذای گربه محبوب رویال کنین جای دارد.

این تغذیه برای گربه‌های حساس معده طراحی شده است. شکل منحصر به فرد غذای حلقه‌ای، گربه شما را ترغیب به کاهش سرعت جویدن می‌کند.

پروتئین‌های بسیار قابل هضم، از جمله ترکیبی از پروبیوتیک‌ها و فیبرهای غذایی، به تعادل دستگاه گوارش کمک کرده و برای هضم سالم آن کمک می‌نماید. این تایید شده است که با مصرف این نوع غذا، بیش از 95٪ از کیفیت مدفوع بهبود یافته و سالم‌تر خواهد شد، به مدت 10 روز یا بیشتر.

شما می توانید برای خرید بهترین غذاهای گربه رویال کنین به وبسایت فروشگاه آنلاین شاینی پت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *